Friday 13 April 2012

BENGANG GRRRR ...



EPISOD : BENGANG

 Haa.. ni aku nak story episode  bengang aku… mana tak bengang weh . . dah 2 mggu tggu tmpat praktikal industry.. semua xdapat . . alih2 aku dpt tau tadi dia xsubmit pun resume bagai tu kat Hotel yg aku decide.. perghh memg bengang giler laa aku.. lpas tu coordinator tu saran kan aku praktikal kat Hotel Shangri La . . stahu aku hotel tu xbenarkan student pompuan pakai tudung… MEMANG TAKKAN LA !!!! free hair smata2 utk praktikal.. NEVER HAPPENED !!! laaa… xsggup aku . .sakitt ati aku ni . . kredit dah hbis byak tadi wat kol hotel… mana laa nak cari hotel yg nak guna dlm masa terdekat nih…. Umphhh . . bengang2… xsgka nak praktikal lbih sush drp nak cari keje . . org lain dh hmpir sminggu dh stat praktikal… aku still duk umah mcm org xbetul . . . risau tahap sangat!! . . Ya Allah jgn biarkan aku tergolong org yg berputus asa… kuatkn smangat ku utk hadapi semua ni.. aminnn.. sekian… ~Cik In~
 

2 comments:

  1. KEMARAHAN YANG MENDADAK.....HAHAHA.....SABAR MISS AIEN............JGN MRH2 YERR.....

    ReplyDelete
  2. hahahah . . mana dop maroh . . ishhh... geram2... huhuhu

    ReplyDelete