Friday 6 April 2012

Luahan Sekeping Hati . .

Assalamualaikum..



Lama sungguh aku tak update blog nih... kesian plak blog nih.. haha.. sorry wahai blog.. aku bz  hari tuh.. smpai aku abaikan engkau wahai blog.. eh pehal aku ni..haha.. by the way.. skang ni aku duk umah..hmm.. rindu pada maa abah iman n kucen2 tersayang sudah terubat..Alhamdulillah..love u olzz...hmm.. bagi aku.. blog ni sbagai tempat untuk aku luah perasaan aku.. yelah.. mcm2 telah berlaku.. xtahu pada saper nak mgadu.. atleast.. cipta blog sndri.. luah jer dlm ni.. tapi xder laa sampai nak mgutuk org . . kdang2 aku fikir.. slain maa abah n family aku.. ada x org yg sayang aku?? hmm ada iaitu my best frenz forever.. iaitu Nor Azizah Daud.. dialah sahabat..teman..rakan.. seperjuangn sejak kami dibangku skolah lagi.. wlaupun skarg kitorg berlainan universiti.. berlainan bidang.. kami tetap bersahabat kukuh..dialah tempat aku mgadu semua benda.. dialah tempat aku menangis duka..susah senang sentiasa dgnnya.. terima kasih wahai sahabat.. engkaulah sahabat dunia akhirat . . 

wassalam... =)








Sahabat yang baik adalah sahabat yang berani membetulkan kita ketika kita berbuat kesalahan sehingga kita tidak hanyut di dalam kesalahan dan dosa.
Sahabat sejati akan meluruskan jalan ketika kita kehilangan arah dan tidak akan meninggalkan kita dalam suka, apalagi dalam duka.
Bersahabat dengan seorang yang jujur akan membuat seseorang itu senantiasa terpelihara kejujurannya.
======
Terima kasih buat sahabat yang berakhlak mulia dan telah menepati kata-kata itu.


~Cik In~

No comments:

Post a Comment